Túró - a tikos segítőnk a diétában

Imádom a túrót, és nem véletlen, hogy a fitneszben kiemelt szerepet kap, hiszen rengeteg szuper tulajdonsággal rendelkezik:

  • szuper fehérje forrás, ami diéta alatt extrán fontos, hiszen így érheted el, hogy míg a zsírtömegből veszítesz, addig az izomtömeg megmaradjon vagy nőjön (persze sport nélkül nem fog menni!)
    .
  • nagyon jól eltelít, tehát segít kiváltani egy étkezést úgy, hogy nem maradsz éhes (ez állagának és lassan felszívódó kazein tartalmának köszönhető). 100 gramban mindössze 76 kalória és 0,5 g zsír található
    .
  • édesen és sósan is fogyasztható - vagyis az édesség és sós rágcsa iránti vágyunkat is kielégítheti! Ízesítsd zöld fűszerekkel vagy épp gyümölcsökkel!
    .
  • kalcium tartalma és a benne található B-vitamin-csoport fantasztikus támogatója a csontoknak, vázizmoknak, ragyogó bőrnek.

A bejegyzésnek lesz egy 2. része, mert épp egy "túró diétát" próbálok ki - természetesen a fitnesz, egészséges étrend alapjaira építve, tehát nem valami őrült fogyókúraként! :) Figyeld a blogot! Addig is nézelődj a honlapomon még több egészséges tippért, illetve olvasd el az alábbi tippeket:

TIPPEK, A TÚRÓ EGÉSZSÉGES VARIÁCIÓI (a kiegészítők miatt már nem nulla szénhidrátos, vigyázz!) :

SÓS:

  • ízesítsd rukkolával, fokhagymával, cayanne borssal
  • keverd össze medvehagymával, pici sóval-borssal, és mustárral
  • töltsd bele kaliforniai paprikába

ÉDES:

  • keverd össze szederturmix-szal, egyél mellé 2 szem epret
  • törj össze egy banánt és keverd össze túróval
  • keverd össze a krémesre (kevés vízzel/sovány tejjel) kevert vaníliás fehérjéddel



Még több diéta, étrend, ajánlás a programjaimban >>